I feel pretty/Hai, ca sunt belea! (2018) – recenzie film

Durata: 110 min;

Productie: Voltage Pictures;

Data premierei in Romania: 4 mai 2018;

Distribuit in Romania de: Ro image 2000;

Nota filmsiteatru.ro: 7

Hai, cã sunt belea! (2018) on IMDb

Hei, te-ai intrebat vreodata cum ar fi sa te trezesti brusc intr-o zi frumoasa de primavara si sa realizezi ca toate problemele pe care le-ai avut, pe care le ai sau chiar cele care urmeaza sa te provoace, nu mai exista? Un vis frumos nu? Eu cred ca e mai mult de atat. Asa cum se evidentiaza in acest film, soarta fiecarui om depinde de increderea pe care o poarta cu el.  Nu conteaza ca zodiacul ti-a prezis ca in luna mai o sa ai bani si dragoste, conteaza sprijinul moral pe care ti-l ofera.

Cam asta e mesajul si in I feel pretty, de-asta sunt convinsa ca foarte multa lume se va regasi in povestea lui Renee Bennett. O fata ce se afla intr-o lupta continua cu standardele societatii. Satula de a mai lucra ascunsa intr-un subsol al unei mari companii din Chinatown, ea hotaraste ca are nevoie de o schimbare in viata ei. Vrea sa fie receptionista. Un post care necesita un aspect placut si multa incredere de sine. Trasaturi care dealtfel lipseau de la personajul nostru. Pentru Renee singura cale de a obtine jobul mult dorit si atentie din partea societatii, era sa devina frumoasa.

Probabil va intrebati cum poti sa devii frumoasa dintr-o data… e foarte haios. Renee era atat de determinata de a obtine ceea ce isi doreste, incat intr-o seara, inspirata de filmul american “Big” se duce la cea mai apropiata fantana si isi pune dorinta. Atunci fulgerele au facut un portal, iar corpul ei luminos a fost inaltat, lasand la vedere cel mai frumos chip omenesc vazut vreod… GLUMESC. Normal ca nu s-a intamplat nimic. 🙂 🙂

A doua zi este evident dezamagita de rezultatele banutului aruncat in fantana. Visad la corpul perfect, in timpul orei de SoulCycling, Renee isi pierde echilibrul si ramane inconstienta in urma unei lovituri la cap. Cand se trezeste, nu se mai recunoaste. Lovitura a venit odata cu o noua perceptie asupra aspectului fizic, chiar daca in realitate arata la fel. Crezand ca infatisarea ei s-a schimbat, Renee capata incredere si reuseste sa faca tot ce si-a propus, ba chiar mai mult.

Chiar daca filmul este o comedie, eu zic ca reuseste sa transmita si un mesaj destul de important, mai ales pentru generatia tanara. Dacă ai încredere în tine însuți, inspiri încredere altora. Nu mai lasati aspectul fizic sa va ghideze alegerile pe care le faceti, cu totii suntem mult mai mult decat aratam! Sper ca acest film sa va transmita si voua energia si starea pozitiva pe care mi-a dat-o mie! Il recomandat fetelor si femeilor de toate varstele!

Image result for amy schumer

Amy Schumer

Oare cine putea sa joace intr-o comedie al carei scop este de a pune in evidenta increderea in propria persoana, daca nu Amy Schumer?! Am urmarit-o in special in emisiuni si pe Comedy Central unde are propriul show numit “Inside Amy Schumer”. Pot spune ca glumele la adresa corpului ei sau vietii sale personale sunt deja un hobby.  Asta exact pentru ca dispune de foarte multa incredere, ceea ce este de apreciat. Nu oricine poate sa-si bata joc de propria persoana in fata intregii lumi si tot sa fie apreciat. Pentru cine nu stie cine este, Amy este cunoscuta pentru cariera sa de stand-up comediant si pentru modul ei de a dezbate problemele sociale prin comedie.

In pelicula “I feel pretty” ea joaca rolul principal si anume Renee. Daca vedeti filmul o sa intelegeti de ce i se potriveste ca o manusa.